Obsah nápovědy:
(řádky fungují jako proklik přímo na odstavec)
Jak stáhnu střihy
Načasováno na část o stahování (z účtu i z e-mailu).
Jak stáhnu návody
V současné době bohužel nejsou z e-mailu ani z účtu aktivní odkazy do e-shopu na návody a infostránky, na odstranění pracujeme (je způsobeno aktualizací Woocommerce, která tyto odkazy “rozbila” bez našeho přání:-).
Po kliknutí na odkaz vás to hodí zpět na web. Je třeba na infostránku / návod jít od produktu (odkaz na návod je v popisu, na produkt klinete v e-mailu v prvním sloupci) a nebo z rozcestníku návodů na webu. Více informací najdete zde:
Odkazy na střihy z původního e-mailu nefungují (přechod na nový web)
5. srpna 2018 byl spuštěn úplně nový web. Konvertoval se veškerý obsah i objednávky ze starého, takže můžete být klidní, o žádné své střihy nepřijdete.
Všechny objednávky jsou platné a stahování střihů stále bez omezení. Jediné omezení je, že nefungují nyní staré odkazy z mailů (před 5. srpnem 2018).
Ze starých odkazů v mailu si bohužel střihy nestáhnete.
!!!NIKDO NEMUSÍ ŽÁDNÝ MŮJ STŘIH, KTERÝ KOUPIL PŘES E-SHOP A NEJDE MU ZE STARÝCH ODKAZŮ STÁHNOUT, KUPOVAT ZNOVU!!!
Pokud rozkliknete objednávku v mejlu a chcete si stáhnout zakoupené střihy a objednávka je v záhlaví “hnědá”, jedná se o starý e-mail, která vám nebude fungovat.
Po kliknutí na odkaz střihu se vám otevře tato “hláška”. Znamená to, že je odkaz ze starého mejlu, která již nefunguje, ne, že si musíte znovu kupovat střihy:-)
Všechny střihy si stáhnete ze svého profilu po přihlášení, více v nápovědě.
Všem, kteří objednali od 1. 1. 2018 byly ve dnech 6. – 7. srpna 2018 poslány nové odkazy z webu (objednávky mají jen jiná čísla, ale data sedí a odkazy v nich jsou platné). Z těchto odkazů si střihy stáhnete. Pokud je nevidíte v běžné poště, podívejte se, prosím, do spamu.
Rok 2017 a starší objednávky hromadně posílány nebyly. Kdo by potřeboval, ozývejte se individuálně. Pokud budu u e-mailu k dispozici, střihy vám pošlu, prosím o trpělivost, děkuji.
Kontakt pro objednávky:
E-mail Petry (kontakty a nebo v záhlaví), uveďte e-mail, ze kterého jste objednávali a datum. Čísla objednávek ze starého webu nejsou v systému platná.
Děkuji a všem se omlouvám za komplikace, cílem bylo pro vás mít hezčí a přehlednější web, ale realizace je bohužel až moc náročná…
Staré / nové verze střihů (zpracované v PC barevně):
Všechny střihy, které byly jen překresleny do PC a zpracovány moderněji a jsou stejné nebo velmi podobné, si stáhnete ze svých odkazů nebo profilu v aktuální verzi (tisk A4).
Střihy, které se lišily ve střihových dílech nebo výrazně ve velikostech, které set obsahoval, bohužel k dispozici všem zdarma nejsou, ale stále můžete stahovat původní, vámi zakoupenou verzi.
Informace o tom, jaké verze si může kdo stáhnout, najdete většinou u příslušného fotonávodu ke střihu (informace ke střihu na webu).
Jak stáhnu aktualizovaný střih?
Staré střihy na A0
Verzi pro tisk na A0 u objednávek uskutečněných v době, kdy ještě nebyla k dispozici A0, nejde vložit už dodatečně do vašich odkazů, technicky jde dát jen jeden soubor za jeden a to volím A4, kterou jste objednali a koupili a kterou všichni vytisknou.
Díky přechodu na nový web máte nyní všichni načtené aktuální odkazy na střihy ve vašem profilu a tedy A0 k dispozici všude tam, kde to technicky šlo. Proto nezasílám A0 e-maily. Toto platí pro všechny registrované a objednávky po 1. 1. 2018. Kdo má např. střih na dámské kalhoty z roku 2017 a není registrován, pošlu mu e-mail s novými odkazy a tam už A0 bude mít:)
Některé střihy byly nahrazeny jinou verzí a stará byla stažena z e-shopu, jsou to střihy na pár stránek (3 – 4 stránky A4 – dětské tepláčky pro miminka, softshellové kalhoty pro miminka), tam bohužel není možné poslat A0, protože bych musela posílat e-mailem každému zvlášť, třeba až do roku 2011. Bohužel toto není v mé kapacitě. Věřím, že 49 Kč není při potřebě mít A0 překážka si střih koupit.
Které střihy nejde zdarma stáhnout z objednávky v nové verzi:
Mikinu s raglánovým rukávem (nový střih obsahuje jiné střihové díly než starý a nešlo tedy soubor přehrát novým).
Bundu s raglánovým rukávem (nový střih je v jiném setu velikostí a kapuc, nešel tedy přehrát jeden soubor druhým).
Dívčí spodní kalhotky (nový střih neobsahuje stejné velikosti jak starý střih).
Nevidím, kde stáhnout střih
Odkaz ke stažení máte vždy v prvním e-mailu po přijetí platby. Je to odkaz “Stáhnout střih” a u toho je vždy název, co stahujete.
Nápověda krok za krokem:
Stává se ve výjimečných případech výhradně u poskytovatele free mailové služby Centrum.cz, že přijde mail jen jako prostý text a pod názvy souborů /např. Instantní tepláky/ se nezobrazí URL odkaz pro stažení, ale jen ten text bez prokliku. Toto je nastavením vaší e-mailové schránky na Centrum.cz nebo formou jejího prohlížení. Sama jsem si tam e-mail založila, ale střihy mi chodily v pořádku. V tomto případě to neumím vyřešit. Pokud je toto váš případ, napište mi do mailu číslo objednávky a náhradní mail, na který mám střihy poslat – ideálně u jiného poskytovatele na jiném serveru. Pokud to nelze a žádný takový mail v rodině nemáte, nějak se dál domluvíme.
Níže je mail, který chodí občas do některých schránek Centrum.cz a nemá funkční odkazy:
Petronela
Dobrý den paní Petro a jak je to se střihy ve vrstvách, mám zakoupený střih na soft kalhoty všechny velikosti, střih je zpracovány v PC, je zakoupený v červenci 2018, ráda bych střih ve vrstvách, je možne obdržet?
Caramilla
Ve vrstvách jsou zpracovány střihy jen ty, které mají uvedeno přímo u prodeje, že jsou ve vrstvách a také mají na prodejním obrázku v e-shopu ikonku takových 3 lístků. Vysvětlím důvod. Střihy do PC jsem začala zpracovat já osobně někdy na jaře 2018, softové kalhoty byly jedny z prvních střihů, co jsem dělala. Vrstvy jsem vůbec neznala a nyní je teda umím, ale do A4 stejně svým grafickým programem nemohu exportovat, takže toto je už v rukou grafičky externistky, která střihy nyní pro mě od léta dělá, naučila mě vrstvy a do A4 dělá všechny střihy ona a většinou střihů obecně nyní zpracovává ona. Důvod jsou mé 4 děti a že fakt nestíhám… takže co ona zpracuje, a co je po létě 2018 udělaný střih (ne koupený!), tak ve vrstvách už bývá. Vždy to tam je uvedeno. Pokud není uvedeno, že je ve vrstvách, pak není. Bohužel, omlouvám se. Snažím se opět všechny střihy jeden po druhém předělat i do vrstev, ale ono se to nezdá, je to hodně práce, hodin, peněz… není ta kapacita bezedná… a navíc ještě je mnoho střihů v ruce… Co ale snad nohu slíbit je, že byla odpilotovaná zákaznicemi na Facebooku nová verze kalhoty “širší” a byla tento týden (Ač mám děti se 40tkama:) předána grafičce, pracuje na ní a touto verzí bude stávajíc nahrazena a budete si ji moci sstahnout. Pokud máte tedy verzi širší, bude ve vrstvách ke stažení snad v dohledné době. Kalhoty budou mít vyšší sed. Verze užší zatím k předělání není, a ještě nějakou dobu asi zůstane tak, jak je. Děkuji za pochopení.
Jana Havlíková
Dobrý den, přihlásila jsem na Školu šití od 3.2.2020.Platba 1000 Kč zaplacena.Chci se zeptat,zda mi bude škola chodit na email,protože mám napsat email, do staženého souboru u vás na stránkách. a to mi nejde. Děkuji za odpověď.
Jana Havlíková.
Veronika Holadová
Dobrý den,omylem jsem si smazala střihy objednané v roce 2019 přesný datum nevím střihy byly v mejlu v koši už nejsou.Přihlásila jsem se na můj účet caramilla a ani tady nejsou.prosím prosím jak je můžu získat zpět děkuji za odpověd
Caramilla
Dobrý den, střihy jsem vám do účtu donahrála (objednávala jste tenkrát bez přihlášení k účtu) a poslala i na mejl.
pesavova.alena
Dobrý den,
stahovala jsem si střihy bez přihlášení k účtu, ale na e-mailu je nemůžu najít. Mohla bych poprosit, zda by se daly nějak dohrát? Je to objednávka z dnešního dne, je i zaplacená – č. 262629. Nejspíše byl problém v kontrole e-mailu, mohla bych poprosit o znovuposlání? Děkuji a přeji krásné vánoční svátky. Pešavová Alena
pesavova.alena
Už jsem zjistila chybu, tak snad to bude v pořádku.
Caramilla
Dobrý den, chyba byla v mejlu, za @ máte napsáno gmal.com místo gmail.com, opravila jsem, do účtu jsem vám to nahrála a na správný mejl jsem vám to nyní poslala. Petra
iva.smetakova
Dobrý den, objednala jsem a zaplatila střihy dne 19.1.2021, do účtu jsem se přihlásila na Vaše doporučení po několika dnech a urgenci střihů emailem, ale dodnes střihy nemám kde stáhnout. Iva
Caramilla
Hezký den, střihy odešly 22.1. Účet jste si založila až později, dnes jsem vám je tam donahrála. Více píšu mejl:-)
iva.smetakova
Dobrý den, moc děkuji za vyřešení mého problému, střihy už mám připravené ke stažení, díky 🙂 Iva
Hana Somrová
Dobrý den, dnes jsem si koupila střih na softshellové kalhoty, ale až po zaplacení jsem zjistila, že jsem nebyla přihlášená k účtu na webu. Je to prosím možné nějak dodatečně dořešit? Předem mnohokrát děkuji za odpověď 🙂
Caramilla
hezký den, objednávku jsem do vašeho účtu přidala
Lucie
Dobrý den, mám zakoupené střihy, když chci rozkliknout kolonku “Informace ke střihu a návody” u všech střihů mi to hlásí “Soubor nebyl nalezen Přejděte do obchodu”. Dělám něco špatně, jak se dostanu k fotonávodům a infu o střihu? Děkuji za odpověď.
Kristýna
Dobrý den, ano, bohužel od poslední aktualizace eshopu (námi neovlivnitelné) nefungují odkazy na návody. Na střihy díky Bohu ano! Možností, jak se k návodům dostat, je několik, mrkněte sem:-) https://www.caramilla.cz/aktualni-chyby-a-komplikace-na-webu-caramilla/