Kdy mi přijde střih?
Termíny platí, pokud neuděláte nikde žádnou chybu! Tzn. je zadán správně e-mail, VS i částka. Případně zkontrolujte SPAM.
U Slovenska chodí střihy přes bankovní převod za 1 – 5 pracovních dní, musím je párovat ručně. Doporučila bych koupit kredit na střihy, ten si nechat spárovat a pak platit střihy z něho. Funguje to perfektně.
Nejčastější otázky:
Obsah:
(řádky fungují jako proklik přímo na odstavec)
1. Přišla vám moje platba?
Číslo mého účtu je 2900915977/2010, platby se připisují podle variabilních symbolů průběžně během celého dne, včetně víkendů. Pokud jste zadali správně variabilní symbol (číslo vaší aktuální objednávky) a přesnou částku, tak banky mají na převod 48 hodin pracovního dne. Pokud je zadáno správně číslo účtu, variabilní symbol i částka a uplynuly 3 pracovní dny, měla by být u mě platba připsána a vám přijít e-mail o potvrzení platby. Pokud nepřišel, tak si prosím nejprve svou vlastní platbu zkontrolujte – podívejte se do banky a zkontrolujte číslo účtu a zejména variabilní symbol (z aktuální objednávky). Pokud to máte v pořádku a jste si jisti, tak udělejte POTVRZENÍ O PLATBĚ a následně mě kontaktujte. Bez potvrzením o platbě nejsem schopna vaši platbu dohledat. Děkuji.
Pokud chybí VS, e-shop mi vyhodí platbu jako nespárovanou a já pak hledám, komu patří, pokud je účet na jméno stejné jako objednávka, není to problém, pokud se liší, nejsem schopna určit, komu platba patří.
Pokud je špatně částka (třeba zaokrouhlíte a nebo jde o platbu v Eurech, která se pak přepočítá na halíře), tak mi e-shop platbu nevyhodí jako nespárovanou. A bohužel na to nepřijdu. U plateb na halíře vidím, že platba není na celé koruny a vím, že není spárovaná. Takže jediné, co neodhalím, jsou chybně zadané částky na celé koruny:)
GoPay – platba selhala – pokud zvolíte platbu GoPay a nezaplatíte nebo se platba nepovede, tak můžete znovu přímo ze stránky nebo svého účtu zadat platbu opakovaně přes GoPay a nebo změnit na bankovní převod.
2. Kdy mi přijde střih?
Platba převodem: Automaticky do 1 hodiny po připsání platby na účet, a to i v noci nebo o víkendech či státních svátcích. Pokud je splněno vše viz výše – tzn. byl zadán přesný variabilní symbol, přesná částka, nejedná se o platbu přepočítanou z EUR a nejedná se o platbu poslanou převodem, kdy selhala platba GoPay.
POZOR, OD PŘIPSÁNÍ NA ÚČET! NE OD ODESLÁNÍ PLATBY VÁMI. Banka má na převod peněz 48 hodin pracovního dne. Takže se nepočítají víkendy a státní svátky! Toto neovlivním!
Platba GoPay: Při platbě kartou, z účtu GoPay nebo PayPal a u nejvíce využívaných bank během pár minut od správně zadané platby, u dalších během 1-24 hodin. Více o jednotlivých bankách a platbě před GoPay v tomto článku:
Pokud vám u správně zadané platby (odešla z vašeho účtu a po kliknutí na “zjistit stav objednávky” máte od GoPay napsáno, že zaplaceno, a střih nemáte ani v mejlu ani ve spamu, tak mne kontaktujte petra@caramilla.cz
Velmi častá chyba je špatně uvedený e-mail v objednávce. Vždy si ho zkontrolujte.
3. Jak mám zaplatit přes GoPay?
Videonávod:
4. Pošlete mi střih na potvrzení co nejdřív, potřebuji hned šít
Velmi rozumím všem vám, které si chcete koupit střih a ihned šít. Posílat na potvrzení ale není Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ možné! V e-shopu je nastaveno automatické párování a automatické vystavování faktur v den zaplacení. Technicky není možné poslat objednávku, kde není platba na účtě mezi zaplacené a odeslané. Díky za pochopení.
Pro vás všechny, které potřebujete ihned šít, si platím službu GoPay.
4. Jak mám zaplatit v eurech bez poplatků?
Ohledně plateb mě kontaktujte e-mailem na petra@caramilla.cz.
K řešení problémů “Peti, přišly peníze, kdy mi přijde střih?!” vám Facebook nepomůže. 🙂