Poradna: strihy@caramilla.cz , FAQ
... střihy ověřené praxí ...

Menu

Objednávky: petra@caramilla.cz

Košík

Přišla vám platba? Kdy mi přijde střih? Jak mám zaplatit?

Ohledně plateb mě kontaktujte e-mailem na petra@caramilla.cz.

K řešení problémů „Peti, přišly peníze, kdy mi přijde střih?!“ vám Facebook nepomůže. 🙂

1. Přišla vám moje platba?

Číslo mého účtu je 2900915977/2010, platby se připisují podle variabilních symbolů průběžně během celého dne, včetně víkendů. Pokud jste zadali správně variabilní symbol (číslo vaší aktuální objednávky) a přesnou částku, tak banky mají na převod 48 hodin pracovního dne. Pokud je zadáno správně číslo účtu, variabilní symbol i částka a uplynuly 3 pracovní dny, měla by být u mě platba připsána a vám přijít e-mail o potvrzení platby. Pokud nepřišel, tak si prosím nejprve svou vlastní platbu zkontrolujte – podívejte se do banky a zkontrolujte číslo účtu a zejména variabilní symbol (z aktuální objednávky). Pokud to máte v pořádku a jste si jisti, tak udělejte POTVRZENÍ O PLATBĚ a následně mě kontaktujte. Bez potvrzením o platbě nejsem schopna vaši platbu dohledat. Děkuji.

Pokud chybí VS, e-shop mi vyhodí platbu jako nespárovanou a já pak hledám, komu patří, pokud je účet na jméno stejné jako objednávka, není to problém, pokud se liší, nejsem schopna určit, komu platba patří. 

Pokud je špatně částka (třeba zaokrouhlíte a nebo jde o platbu v Eurech, která se pak přepočítá na halíře), tak mi e-shop platbu nevyhodí jako nespárovanou. A bohužel na to nepřijdu. U plateb na halíře vidím, že platba není na celé koruny a vím, že není spárovaná. Takže jediné, co neodhalím, jsou chybně zadané částky na celé koruny:)

GoPay – platba selhala – pokud zvolíte platbu GoPay a nezaplatíte nebo se platba nepovede, tak je třeba zadat novou objednávku. Protože objednávku systém automaticky vyhodí jako neplatnou a není s čím už pak párovat platbu z banky. Musím vám objednávku změnit ručně, což závisí na tom, kdy se budu vyskytovat u PC:-)

2. Kdy mi přijde střih?

Platba převodem: Automaticky do 1 hodiny po připsání platby na účet, a to i v noci nebo o víkendech či státních svátcích. Pokud je splněno vše viz výše – tzn. byl zadán přesný variabilní symbol, přesná částka, nejedná se o platbu přepočítanou z EUR a nejedná se o platbu poslanou převodem, kdy selhala platba GoPay.

POZOR, OD PŘIPSÁNÍ NA ÚČET! NE OD ODESLÁNÍ PLATBY VÁMI. Banka má na převod peněz 48 hodin pracovního dne. Takže se nepočítají víkendy a státní svátky! Toto neovlivním!

Platba GoPay: Při platbě kartou, z účtu GoPay nebo PayPal a u nejvíce využívaných bank během pár minut od správně zadané platby, u dalších během 1-24 hodin. Více o jednotlivých bankách a platbě před GoPay v tomto článku:

Platba přes GoPay názorně

Pokud vám u správně zadané platby (odešla z vašeho účtu a po kliknutí na „zjistit stav objednávky“ máte od GoPay napsáno, že zaplaceno, a střih nemáte ani v mejlu ani ve spamu, tak mne kontaktujte petra@caramilla.cz

3. Pošlete mi střih na potvrzení co nejdřív, potřebuji hned šít

Velmi rozumím všem vám, které si chcete koupit střih a ihned šít. Posílat na potvrzení ale není Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ možné! V e-shopu je nastaveno automatické párování a automatické vystavování faktur v den zaplacení. Technicky není možné poslat objednávku, kde není platba na účtě mezi zaplacené a odeslané. Díky za pochopení.

Pro vás všechny, které potřebujete ihned šít, si platím službu GoPay.

Platba přes GoPay názorně

 

4. Jak mám zaplatit v eurech bez poplatků?

Jak zaplatit ze Slovenska v Eurech bez poplatku