Poradna: strihy@caramilla.cz , FAQ
... střihy ověřené praxí ...

Menu

Objednávky: petra@caramilla.cz

Košík

Přišla vám platba? Kdy / jak mi přijde střih?

1. Přišla vám moje platba?

Číslo mého účtu je 2900915977/2010, platby se připisují podle variabilních symbolů průběžně během celého dne, včetně víkendů. Pokud jste zadali správně variabilní symbol (číslo vaší aktuální objednávky) a přesnou částku, tak banky mají na převod 48 hodin pracovního dne. Pokud je zadáno správně číslo účtu, variabilní symbol i částka a uplynuly 3 pracovní dny, měla by být u mě platba připsána a vám přijít e-mail o potvrzení platby. Pokud nepřišel, tak si, prosím, první svou vlastní platbu zkontrolujte – podívejte se do banky a zkontrolujte číslo účtu a zejména variabilní symbol (z aktuální objednávky). Pokud to máte v pořádku a jste si jisti, tak udělejte POTVRZENÍ O PLATBĚ a následně mě kontaktujte. Pokud tomu tak není, určitě mě kontaktujte, ale vždy s potvrzením o platbě, jinak nejsem schopna vaši platu dohledat. Děkuji.

Pokud chybí VS, e-shop mě vyhodí platbu jako nespárovanou a já pak hledám, komu patří, pokud je účet na jméno stejné jako objednávka, není to problém, pokud se liší, nejsem schopna učit, komu platba patří. 

Pokud je špatně částka (třeba zaokrouhlíte a nebo jde o platbu v Eurech, která se pak přepočítá na halíře), tak mi e-shop platbu nevyhodí jako nespárovanou. A bohužel na to nepřijdu. U plateb na halíře vidím, že platba není na celé koruny a vím, že není spárovaná. Takže jediné, co neodhalím, jsou chybně zadané částky na celé koruny:)

GoPay – platba selhala – pokud zvolíte platbu GoPay a nezaplatíte nebo se platba nepovede, tak je třeba zadat novou objednávku. Protože objednávku systém automaticky vyhodí jako neplatnou a není s čím už pak párovat platbu z banky. Musím vám objednávku změnit ručně, což závisí na tom, kdy se budu vyskytovat u PC:-)

2. Kdy mi přijde střih?

Platba převodem: Automaticky do 1 hodiny po připsání platby na účet, a to i v noci nebo o víkendech či státních svátcích. Pokud je splněno vše viz výše – tzn. byl zadán přesný variabilní symbol, přesná částka, nejedná se o platbu přepočítanou z EUR a nejedná se o platbu poslanou převodem, pokud selhala platba GoPay.

POZOR, OD PŘIPSÁNÍ NA ÚČET! NE OD ODESLÁNÍ PLATBY VÁMI. Banka má na převod peněz 48 hodin pracovního dne. Takže se nepočítají víkendy a státní svátky! Toto neovlivním!

Platba GoPay: Během pár minut od správně zadané platby.

3. Nevidím, kde stáhnout střih

Odkaz ke stažení máte vždy v prvním e-mailu, kdy přijde platba. Je to odkaz “Stáhnout střih” a u toho je vždy název, co stahujete.

Nápověda krok za krokem:

https://www.caramilla.cz/nakup-krok-za-krokem/

Stává se ve výjimečných případech výhradně u poskytovatele free mejlové služby Centrum.cz, že přijde mejl jen jako prostý text a pod názvy souborů /např. Instantní tepláky/ se nezobrazí URL odkaz pro stažení, ale jen ten text bez prokliku. Toto je nastavením vaší e-mailové schránky na Centrum.cz nebo formou jejího prohlížení. Sama jsem si tam e-mail založila, ale střihy mi chodily v pořádku. V tomto případě to neumím vyřešit. Pokud je toto váš případ, napište mě do mejlu číslo objednávky a náhradní mejl, na který mám střihy poslat – ideálně u jiného poskytovatele na jiném serveru. Pokud to nelze a žádný takový mejl v rodině nemáte, nějak se dál domluvíme.

Níže je mejl, který chodí občas do některých schránek Centrum.cz a nemá funkční odkazy: