Čas od času se vlivem různých aktualizací a podobně vyskytnou na webu určité potíže. V tomto článku najdete jejich soupis a možnosti řešení:-)

Obsah návodu:

(řádky fungují jako proklik přímo na odstavec)

 

Nefunkční odkazy z objednávek

Chybějící kódy / dárkové poukazy v účtu

Maily padající do spamu

 

Nefunkční odkazy z objednávek

Možná jste si už stihli všimnout, že některé odkazy, které Vám mailem přijdou, nejsou funkční. Bohužel tomu tak je od poslední aktualizace Woocomerce, a zatím se nám nepodařilo zjistit, jak tento stav zvrátit. Odkazy ke stažení střihu fungují, pokud však kliknete na odkaz vedoucí jinam na web Caramilla, zpravidla na infostránku daného střihu s návodem…

Vyskočí na Vás tato nemilá hláška:

Řešením je kliknout v pravém sloupci přímo na odkaz na střih v eshopu (jo, ten funguje!) a odtud se prokliknout do infostránky:

Když ve stránce produktu sjedete o něco níže, vždy tam najdete nějaký proklik tohoto typu:

Druhou možností je postupovat nikoliv z mailu, ale rovnou přes web Caramilla, což by Vám měla usnadnit naše novinka v podobě rozcestníků návodů, o němž jsme sepsaly samostatný článek, který najdete zde:

Nová struktura infostránek a návodů

Třetí – a asi nejrychlejší – možností je načíst si přímo do chytrého telefonu QR kód na střihu:

 

No a v neposlední řadě můžete zadat klíčové slovo do Google vyhledávače🙂

Chybějící kódy / dárkové poukazy v účtu

Aktualizace 26. 4. 2022:

Problémy s kuponovým systémem

Dalším aktuálním problémem, který se na webu vyskytl, jsou chybějící kódy poukazů ve Vašich účtech. Nemusíte se však bát, že byste o nevyčerpanou částku přišli! Pouze je třeba kód ručně zadat do políčka v pokladně:

Maily padající do spamu

27. 4. 2022

V posledních dvou týdnech nás velmi často kontaktují majitelky gmailových schránek (edit: bohužel se tedy podle všeho nejedná pouze o gmail, ale i o jiné domény, tam bude postup nastavení filtru jiný, ale zcela jistě to nějak půjde taky), že jim maily z domény caramilla.cz padají do spamu, případně v nich vůbec nejdou otevřít odkazy a podobně. Netušíme, proč k tomu dochází (možná někdo doménu nahlásil jako spam / pro phishing?), ale vyřešit by to snad mělo jít nastavením filtru. Jak na to najdete na printscreenech níže:

Nejprve klikneme na ozubené kolečko Nastavení.

Zde potom vybereme možnost Zobrazit všechna nastavení.

A dále pokračujeme na kartu Filtry a zablokované adresy.

Pro vytvoření nového filtru kliknout tadyhle!

Otevře se Vám tabulka, kde vyplníte Od: strihy@caramilla.cz, případně také objednavky@caramilla.cz, pokud Vám do spamu chodí i vyřízené objednávky a do Komu vyplníte svoji adresu. Můžete vyplnit i nějaké klíčové slovo, v mém případě to byla Škola šití. A dále zvolíme možnost Vytvořit filtr.

Teď už je jen třeba zvolit, co se má s maily odpovídajícími filtru dít a vše potvrdit:-)

Druhou možností je jít nikoli přes ozubené kolečko nastavení, ale přímo přes tři tečky u konkrétního mailu, který byl nesprávně schránkou zařazen jako spam. Následně se Vám opět otevře tabulka s vyplněním parametrů filtru a pokračujete podle návodu viz výše:-)