Čas od času se vlivem různých aktualizací a podobně vyskytnou na webu určité potíže. V tomto článku najdete jejich soupis a možnosti řešení:-)
Obsah návodu:
(řádky fungují jako proklik přímo na odstavec)
Nefunkční odkazy z objednávek
Možná jste si už stihli všimnout, že některé odkazy, které Vám mailem přijdou, nejsou funkční. Bohužel tomu tak je od poslední aktualizace Woocomerce, a zatím se nám nepodařilo zjistit, jak tento stav zvrátit. Odkazy ke stažení střihu fungují, pokud však kliknete na odkaz vedoucí jinam na web Caramilla, zpravidla na infostránku daného střihu s návodem…
Vyskočí na Vás tato nemilá hláška:
Řešením je kliknout v pravém sloupci přímo na odkaz na střih v eshopu (jo, ten funguje!) a odtud se prokliknout do infostránky:
Když ve stránce produktu sjedete o něco níže, vždy tam najdete nějaký proklik tohoto typu:
Druhou možností je postupovat nikoliv z mailu, ale rovnou přes web Caramilla, což by Vám měla usnadnit naše novinka v podobě rozcestníků návodů, o němž jsme sepsaly samostatný článek, který najdete zde:
Třetí – a asi nejrychlejší – možností je načíst si přímo do chytrého telefonu QR kód na střihu:
No a v neposlední řadě můžete zadat klíčové slovo do Google vyhledávače🙂
Chybějící kódy / dárkové poukazy v účtu
Aktualizace 26. 4. 2022:
Dalším aktuálním problémem, který se na webu vyskytl, jsou chybějící kódy poukazů ve Vašich účtech. Nemusíte se však bát, že byste o nevyčerpanou částku přišli! Pouze je třeba kód ručně zadat do políčka v pokladně:
Maily padající do spamu
27. 4. 2022
V posledních dvou týdnech nás velmi často kontaktují majitelky gmailových schránek (edit: bohužel se tedy podle všeho nejedná pouze o gmail, ale i o jiné domény, tam bude postup nastavení filtru jiný, ale zcela jistě to nějak půjde taky), že jim maily z domény caramilla.cz padají do spamu, případně v nich vůbec nejdou otevřít odkazy a podobně. Netušíme, proč k tomu dochází (možná někdo doménu nahlásil jako spam / pro phishing?), ale vyřešit by to snad mělo jít nastavením filtru. Jak na to najdete na printscreenech níže:
Nejprve klikneme na ozubené kolečko Nastavení.
Zde potom vybereme možnost Zobrazit všechna nastavení.
A dále pokračujeme na kartu Filtry a zablokované adresy.
Pro vytvoření nového filtru kliknout tadyhle!
Otevře se Vám tabulka, kde vyplníte Od: strihy@caramilla.cz, info@caramilla.cz a případně také objednavky@caramilla.cz, pokud Vám do spamu chodí i vyřízené objednávky a do Komu vyplníte svoji adresu. Můžete vyplnit i nějaké klíčové slovo, v mém případě to byla Škola šití. A dále zvolíme možnost Vytvořit filtr.
Teď už je jen třeba zvolit, co se má s maily odpovídajícími filtru dít a vše potvrdit:-)
Druhou možností je jít nikoli přes ozubené kolečko nastavení, ale přímo přes tři tečky u konkrétního mailu, který byl nesprávně schránkou zařazen jako spam. Následně se Vám opět otevře tabulka s vyplněním parametrů filtru a pokračujete podle návodu viz výše:-)