Poradna: strihy@caramilla.cz
... střihy ověřené praxí ...

Menu

Objednávky: petra@caramilla.cz

Košík

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Než budete psát dotaz, přečtěte si, prosím, nejčastější vaše otázky a moje odpovědi na ně. Dotazy se množí a bohužel většinu dne odpovídám už jen dotazy, a nestíhám tak dělat další střihy, jak byste si třeba mnohé přály…

1. Přišla vám moje platba?

Číslo mého účtu je 2900915977/2010, platby se připisují podle variabilních symbolů průběžně během celého dne, včetně víkendů. Pokud jste zadali správně variabilní symbol (číslo vaší aktuální objednávky) a přesnou částku, tak banky mají na převod 48 hodin pracovního dne. Pokud je zadáno správně číslo účtu, variabilní symbol i částka a uplynuly 3 pracovní dny, měla by být u mě platba připsána a vám přijít e-mail o potvrzení platby. Pokud nepřišel, tak si, prosím, první svou vlastní platbu zkontrolujte – podívejte se do banky a zkontrolujte číslo účtu a zejména variabilní symbol (z aktuální objednávky). Pokud to máte v pořádku a jste si jisti, tak udělejte POTVRZENÍ O PLATBĚ a následně mě kontaktujte. Pokud tomu tak není, určitě mě kontaktujte, ale vždy s potvrzením o platbě, jinak nejsem schopna vaši platu dohledat. Děkuji.

Pokud chybí VS, e-shop mě vyhodí platbu jako nespárovanou a já pak hledám, komu patří, pokud je účet na jméno stejné jako objednávka, není to problém, pokud se liší, nejsem schopna učit, komu platba patří. 

Pokud je špatně částka (třeba zaokrouhlíte a nebo jde o platbu v Eurech, která se pak přepočítá na halíře), tak mi e-shop platbu nevyhodí jako nespárovanou. A bohužel na to nepřijdu. U plateb na halíře vidím, že platba není na celé koruny a vím, že není spárovaná. Takže jediné, co neodhalím, jsou chybně zadané částky na celé koruny:)

GoPay – platba selhala – pokud zvolíte platbu GoPay a nezaplatíte nebo se platba nepovede, tak je třeba zadat novou objednávku. Protože objednávku systém automaticky vyhodí jako neplatnou a není s čím už pak párovat platbu z banky. Musím vám objednávku změnit ručně, což závisí na tom, kdy se budu vyskytovat u PC:-)

2. Kdy mi přijde střih?

Platba převodem: Automaticky do 1 hodiny po připsání platby na účet, a to i v noci nebo o víkendech či státních svátcích. Pokud je splněno vše viz výše – tzn. byl zadán přesný variabilní symbol, přesná částka, nejedná se o platbu přepočítanou z EUR a nejedná se o platbu poslanou převodem, pokud selhala platba GoPay.

POZOR, OD PŘIPSÁNÍ NA ÚČET! NE OD ODESLÁNÍ PLATBY VÁMI. Banka má na převod peněz 48 hodin pracovního dne. Takže se nepočítají víkendy a státní svátky! Toto neovlivním!

Platba GoPay: Během pár minut od správně zadané platby.

3. Nevidím, kde stáhnout střih

Odkaz ke stažení máte vždy v prvním e-mailu, kdy přijde platba. Je to odkaz “Stáhnout střih” a u toho je vždy název, co stahujete.

Nápověda krok za krokem:

Nákup krok za krokem (nakupování, placení, stahování)

 

Stává se ve výjimečných případech výhradně u poskytovatele free mejlové služby Centrum.cz, že přijde mejl jen jako prostý text a pod názvy souborů /např. Instantní tepláky/ se nezobrazí URL odkaz pro stažení, ale jen ten text bez prokliku. Toto je nastavením vaší e-mailové schránky na Centrum.cz nebo formou jejího prohlížení. Sama jsem si tam e-mail založila, ale střihy mi chodily v pořádku. V tomto případě to neumím vyřešit. Pokud je toto váš případ, napište mě do mejlu číslo objednávky a náhradní mejl, na který mám střihy poslat – ideálně u jiného poskytovatele na jiném serveru. Pokud to nelze a žádný takový mejl v rodině nemáte, nějak se dál domluvíme.

Níže je mejl, který chodí občas do některých schránek Centrum.cz a nemá funkční odkazy:

4. Mohu platit v EUR?

Ano, banka Fio umožňuje platbu v EUR bez poplatků pro zákazníky ze Slovenska (ze slovenského účtu) – v podkladech k platbě vám přijde IBAN pro platbu ze Slovenska. Kurz je třeba přepočítat podle instrukcí v e-mailu. V EUR je možné platit i z jiných zemí, ale bohužel někdy banka strhne poplatek. Doporučuji zjistit podmínky u vaší banky. Pro zahraniční zákazníky (tedy nejen pro ně), byla zprovozněna platební brána GoPay, díky které můžete platit v nejzákladnějších měnách, které GoPay podporuje a máte navíc střih na mejlu obratem.

5. Jak stáhnu video do počítače?

Videonávody jsou kvůli své velikosti umístěny na Youtube, odkud si je do svého počítače můžete stáhnout pomocí programu nebo rozšíření prohlížeče, například tohoto. Pak si je uložíte a můžete pouštět i offline.

6. Potřebovala bych fotonávod v PDF

Fotonávody zveřejňuji on-line pro všechny návštěvníky, zdarma. Velmi často je upravuji a inovuji, proto posílám odkazy na web, kde najdete vždy nejnovější verzi návodu. Do PDF pro tisk a nebo offline režim při šití si návod jednoduše uložíte sami v případě, že máte Win 7 a vyšší. Stačí najet na stránku s návodem ve webovém prohlížeči, zadat zkratku Ctrl+P a v nastavení tisku zadat “Microsoft print to PDF” a střih se vám uloží do PDF ve vašem počítači. Pokud je vaše situace akutní, máte starší Win a nebo si nevíte rady, kontaktujte mne.

7. Máte střih na …

… větší střih na …

… pánské kalhoty …

… dámskou nosící mikinu …

Často se stává, že vidíte u mě na webu v mých ušitých věcech střihy, které se vám líbí a chtěly byste střih. Naprosto tomu rozumím a velmi si toho vážím a moc mě to těší.

Odpověď je, že střih samozřejmě mám, ale na papíře. Digitalizace střihů je časově a technicky celkem náročná, postupně bych ráda zdigitalizovala všechny populární střihy.

Jak mě moje mateřské povinnosti dovolí, postupně chystám výše zmíněné střihy a další jiné zpracovat do PDF a budete si je moci koupit.

Dámské triko s raglánem, pánské kalhoty, jednoduchou bundu a mikinu s raglánem ve větších velikostech, softshellové kalhoty ve větších velikostech, obyčejné tričko ve větších velikostech, pánské kalhoty, dámskou zavinovací nosící mikinu, dámskou mikinu, dámskou bundu, volné kalhoty, … můžete se na toto všechno těšit, ale prosím o trpělivost. Děkuji.

 

8. Ušijete mi na míru? Budete mít skladem? …

V současné době nešiji na zakázku, z důvodu rodinné situace. Malých dětí mám požehnaně – času u strojů minimálně. Děkuji za zájem i za pochopení.

 

9. Zipy YKK

Zipů YKK má firma velmi mnoho druhů, vyrábí se po 25 ks od artiklu (typ, barva, délka, zakončení). Zipy YKK již neobjednávám a neprodávám. Předala jsem tuto činnost e-shopu Batani.cz. Máte-li zájem o konkrétní zipy, podívejte se do její nabídky, v případě, že chcete objednat větší množství zipů od jednoho artiklu, můžete ji kontaktovat a domluvit se s ní.

 

10. Žíhané, duhové nitě

Sortiment nití jsem předala e-shopu Batani.cz.

 

11. Hromadné objednávky

Z kapacitních důvodů již nedělám a nebudu dělat hromadné objednávky. Většinu svého sortimentu galanterie a hromadných objednávek jsem předala e-shopu Batani.cz.